בינגו משחקי תפקידים

לפני כמה שבועות התכוננתי לסשן הסיום של הקמפיין שאני משחק, אחרי שנתיים של משחק אני והכהן דרגה 14 שלי היינו מוכנים לסיום של נתיב המופת Second Darkness מבית היוצר של Paizo.

היות וזה הולך להיות המפגש האחרון של הקמפיין רציתי לעשות משהו מיוחד. והחלטתי להכין קלפי בינגו עבור הסשן.
על מנת להכין את הקלפים השתמשתי באיזו מצגת PowerPoint מתוחכמת שיודעת ליצר בעצמה כרטיסי בינגו לפי מספר המשתתפים וגודל הכרטיסים.

לאחר שיצרתי את הכרטיסים עברתי על כל המספרים ועשיתי לכל מספר replace all למשפט רלוונטי לסשן. המשפטים עצמם חולקו לשני תחומים:

תחום ראשון: משחקי תפקידים סטנדרטים – למשל: "מישהו גלגל 7", "בן ברית הצליח בגלגול הצלה", "מישהו משתמש בלחש חדש שלא היה בשימוש עד כה", "שחקן מצטט מהנסיכה הקסומה", "פורץ ויכוח על החוקים". הרעיון היה שאלו דברים שהגיוני שיתרחשו במהלך הסשן. וגם אם לא, להזכיר אותם זה כבר מצחיק.

התחום השני: בדיחות פנימיות של קבוצת המשחק שלנו – למשל: "*** שוכחת את ההתקפה השניה של הדמות שלה", "הדמות של *** משתכרת", "הברברית מעליבה מישהו בלי לשים לב", "שחקן עושה האפצ'י בקול רם מדי". המחשבה הפה הייתה שאלו דברים שכולם זוכרים כמצחיקים או שיעשו לנו תחושה חמימה בלב.

במקור חשבתי שכל הסיפור יהיה קטע מצחיק שיגמר תוך חמש דקות. אחרי הכל באנו בשביל קליימקס של הרפתקה, לא כדי לשחק בינגו. אבל באופן מפתיע קלפי הבינגו ליוו את הסשן יותר משעה והובילו להרבה רגעים מוצלחים של צחוק. כמה וכמה פעמים ששחקנים ניסו לגרום אחד לשני לעשות פעולה שתעזור להם להגיע לבינגו. מה שקרה בפועל הוא שהמשחק קיבל מימד נוסף. מעבר למימד ה-offplay וה-inplay נוסף מימד הבינגו 🙂

אני חושב שזו יכולה להיות אחלה של תוספת משעשע לסשנים מיוחדים. אבל באמת שמה שיגרום לדבר כזה להיות מוצלח זו ההתאמה של התוכן לקבוצה שלכם. שלא תבינו לא נכון, בדיחות גנריות על משחקי תפקידים זה מצחיק ונהדר. אבל מה שהופך את זה לחוויה אמיתית זו התחושה שיש לכם השחקנים עולם סודי משלכם ששייך רק לחברי הקבוצה, והוא נפרד לגמרי מהעולם הסודי שיש לדמויות שלכם.

ממליץ לכם גם לנסות.

קלף בינגו מספר 4

איזו מתנה להביא למרצה שלכם?

לפעמים סטודנטים שלי רוצים להגיד לי תודה בסופו של קורס, בייחדו אם מדובר בקורס ארוך או אינטנסיבי במיוחד. חלק שואלים במכללה מה כדאי להביא לי,

בינגו משחקי תפקידים

סדנאות בעולמות שונים

יש לי את העבודה השוטפת שלי בניהול מוצר ובמקביל אני גם מעביר הרבה סדנאות. חלקן בנושאים סופר טכניים כמו להסביר תצורות פיתוח לאנשי מוצר וחלקן

לגלות עוד מהאתר נעים מאוד, בלוג

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

ליצירת קשר

בואו נדבר

סדנת KPIs ומדדי הצלחה

מבוא למדדי הצלחה

מעבר על מהם מטריקות, מהם KPIs, כיצד להגדיר מדדים ויעדים בצורה נכונה, היכרות עם מתודות לעבודה יעילה, ואיך להימנע מטעויות נפוצות.

תמחור

2,500 ש"ח, שעתיים, עד 10 משתתפים

ליצירת קשר

מייל: uri@optareconsulting.com

טלפון:
0523492627