סדנאות בעולמות שונים

יש לי את העבודה השוטפת שלי בניהול מוצר ובמקביל אני גם מעביר הרבה סדנאות. חלקן בנושאים סופר טכניים כמו להסביר תצורות פיתוח לאנשי מוצר וחלקן מאוד כלליות כמו סדנת עמידה מול קהל. את ההרצאות הכלליות אני מעביר לפעמים למנהלי פיתוח בחברות גדולות אבל לפעמים גם למדריכים צעירים בעמותות.

בתחום של הסדנאות אני לפעמים מרגיש שאני קיים בשני עולמות שונים. כשאני עובד מול תאגידים וחברות טכנולוגיה לא ממצמצים על המחיר הגבוה של הסדנאות שלי כי הם יודעים שהם יקבלו ערך מהן. מצד שני כשאני עובד מול עמותות או ארגונים שלא למטרות רווח הן פחות יכולות לעמוד בתעריפים שלי.

זו בעיה בשבילי כי אני רוצה לעזור לעמותות הללו. מדובר בארגונים שעושים עבודת קודש בעזרה לאוכלוסיות מוחלשות, בצמצום פערים בחברה שלנו, ואולי יותר מהכל נותנים תקווה וכלים פרקטיים לאנשים שיש להם מחסור חמור בשניהם.

בעבר פתרתי את הבעיה הזו באמצעות כמה דרכים. למשל התנדבות, אבל בשנים האחרונות אני דווקא מצמצם את ההתנדבות שלי כי זה לא בר קיימא וכי ברוב המקומות לא מעריכים דברים שמגיעים בחינם. וזה הוביל לכמה מקרים מאוד לא נעימים כמו שאני מתקשר יום קודם לוודא את הכתובת של הסדנה שהתנדבתי לתת ומודיעים לי שאירוע בוטל ופשוט שכחו להודיע לי. מאז אני משתדל לגבות במינימום דמי רצינות.

דרך אחרת היא פשוט לתת הנחות. התחלתי פשוט לתת הנחות גדולות לעמותות שאני מאוד מאמין במה שהן עושות. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהנחה במחיר סדנה או בלתת שני סדנאות גב-אל-גב במחיר מוזל כי זה דורש ממני פחות זמן ומאמץ. מצד שני, זה מכניס אותי לפינה שמחייבת אותי להשוות כל הזמן לקוחות במחיר מלא לעומת לקוחות עם הנחות ואני מרגיש שתמחור נמוך מקטין את תפיס הערך של ההצעה.

לאחרונה התחלתי משהו חדש. אני משאיר את המחיר שלי אבל מודיע מראש שאני מתכוון לתרום X מהסכום כתרומה לעמותה. והם משלמים לי סכום נמוך + אישור תרומה. ככה אני לא מתפשר על התמחור של מה שאני נותן אבל גם העמותה לא משלמת כל כך הרבה. הבעיה עם הפתרון הזה היא שזה מסובך בירוקרטית להרבה מקומות.

אין לי פיתרון אידיאלי למצב הזה ואני אשמח לשמוע אם לכם יש.

מרצה יקר

על פי "אהוב יקר" המהמם מאת רונית שחרפארודיה: אורי ליפשיץ מרצה יקרלא עצרתי אפילו לראותכמה זה עובר לימרצה יקרלא השארת גם לא מצגתשתהיה לי לפני

איזו מתנה להביא למרצה שלכם?

לפעמים סטודנטים שלי רוצים להגיד לי תודה בסופו של קורס, בייחדו אם מדובר בקורס ארוך או אינטנסיבי במיוחד. חלק שואלים במכללה מה כדאי להביא לי,

סדנאות בעולמות שונים

סדנאות בעולמות שונים

יש לי את העבודה השוטפת שלי בניהול מוצר ובמקביל אני גם מעביר הרבה סדנאות. חלקן בנושאים סופר טכניים כמו להסביר תצורות פיתוח לאנשי מוצר וחלקן

לגלות עוד מהאתר נעים מאוד, בלוג

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

ליצירת קשר

בואו נדבר

סדנת KPIs ומדדי הצלחה

מבוא למדדי הצלחה

מעבר על מהם מטריקות, מהם KPIs, כיצד להגדיר מדדים ויעדים בצורה נכונה, היכרות עם מתודות לעבודה יעילה, ואיך להימנע מטעויות נפוצות.

תמחור

2,500 ש"ח, שעתיים, עד 10 משתתפים

ליצירת קשר

מייל: uri@optareconsulting.com

טלפון:
0523492627