טבלת התקלויות אקראיות לא קרביות

איך משתמשים בטבלת ההתקלויות הלא קרביות?

פשוט, מגלגלים בטבלת היצורים האקראיים שאתם משתמשים בה ורואים איזה יצור יצא לכם. לאחר מכן גלגלו בטבלת אופי ההיתקלות שתקבע אם המפגש יהיה קרבי או לא. במקרה ומדובר במפגש לא קרבי אז קבע אם מדובר בעקבות של היצורים או ביצורים עצמם. על פי הייצור שנבחר – אם מדובר ביצור אינטיליגנטי (אינטיליגנטי פה זה כל יצור שיכול לנהל שיחה עם הדמויות בקבוצה) אז מגלגלים בטבלת פעילויות של יצורים אינטיליגנטיים וזוהי הפעילות שהיצור\ים שיצאו בטבלת היתקלויות האקראיות עוסקים בה. אם היצור שיצא הוא יצור לא אינטיליגנטי אז מגלגלים בטבלת הפעילויות של יצורים לא אינטיליגנטיים.

אופי ההיתקלות (גלגל 1ק4):

1. היצורים הם עויינים ויתחילו קרב.
2. ההיתקלות לא כוללת את היצורים עצמם (גלגל בטבלת היתקלות ללא נוכחות היצור)
3-4. היצורים עוסקים בפעילות לא קרבית (גלגלו בטבלה הרלוונטית)

היתקלות ללא נוכחות היצור (גלגל 1ק6):

הדמויות נתקלות באירוע הבא מבלי לפגוש ביצור\ים עצמם (אם הדמויות מנסות, אולי ניתן לאפשר להם לנסות למצוא את היצור\ים ואז לגלגל שוב בטבלת הפעילויות הלא קרביות):
1. ישנם עדויות של קרב קודם של היצור\ים עם יצור\ים אחרים (גלגל שוב בטבלת ההיתקלויות האקראיות).
2. הדמויות מגלות עקבות של היצור\ים שעבור לפני זמן קצר.
3. הדמויות מבחינות בצמחייה יוצאת דופן לאיזור (שקשורה ליצורים, אולי הגיע עליהם).
4. הדמויות מגלות את המחנה\מקום המנוחה של היצור\ים.
5. הדמויות מוצאות פריט ציוד כלשהו של היצור\ים שעבר שנפל לו\להם.
6. הדמויות מוצאות גופה של היצור\ים.

טבלת פעילות של יצורים לא אינטיליגנטיים (גלגל 1ק8):

היצורים עוסקים בפעילות הבאה ולא מעוניינים בקרב:
1. היצורים נודדים למקום חם\קר יותר (נדידה טבעית).
2. עקבות של הייצור שמובילים מחוץ לדרך.
3. היצורים נחים פצועים לאחר קרב קודם.
4. היצורים הם במשפחה (הורים וילדים) שעוברים בדרך ולא מעוניינים בקרב.
5. היצורים ישנים.
6. היצור\ים מחפשים\צדים מזון (ולא מעוניינים לאכול את הדמויות).
7. מסיבה כלשהי היצורים מאוד מאוימים מהקבוצה ומנסים להיות נחמדים.
8. היצור\ים הם למען האמת מאולפים\מאומנים והלכו לאיבוד\ברחו. 

טבלת פעילות של יצורים אינטיליגנטיים (גלגל 1ק12):

היצורים עוסקים בפעילות הבאה ולא מעוניינים בקרב:
1. היצור\ים עוסקים בויכוח פוליטי ורוצים את דעתם.
2. היצור\ים הוא בעל מקצוע המעוניין למכור את מרכולתם.
3. היצור\ים במסע למקום ממנו הדמויות מגיעות ומעוניינים במידע על היעד.
4. היצור\ים מצויים בדילמה מוסרית.
5. היצור\ים הם מתלמדים בתחום כלשהו ומעוניינים ללמוד מהדמויות.
6. היצור\ים הם מיסיונרים שמנסים להחזיר את הדמויות בתשובה.
7. היצור\ים מבוקשים על ידי החוק בעיר הקרובה.
8. היצור\ים בעליה לרגל למקום קדוש\במסע רוחני.
9. היצור\ים באמצע משחק כלשהו.
10. היצור\ים בהפסקה באמצע עבודה כלשהי (עובר איכור מקומי\עבור הקוסם שזימן אותם).
11. היצור\ים הלכו לאיבוד בדרכם למקום אחר
12. היצור\ים אוספים צמחים\בעלי חיים שלא למטרות מאכל (אלא למטרת מחקר\ציור\הכנת תבלינים). תהנו!

חווית קנייה של רכב חדש

לאחרונה אני וזוגתי החלטנו לקנות אוטו חדש. הגענו למסקנה שהגיע הזמן אחרי כמעט 20 שנה (!) עם האוטו הקודם. ערכנו סקר שוק והייתי קצת הלום