דף דמות בעיצוב אישי עבור המערכה שלכם

דף דמות Unrelated Incidents

דרך מצוינת להפוך את המערכה שלכם למיוחדת היא להכין דפי דמות בעיצוב אישי עבור המערכה שלכם. לקראת תחילת העונה השלישית של המערכה שאני מריץ עכשיו Unrelated Incidents הכנתי דפי דמות חדשים בעיצוב אישי.

אם תשימו לב, זה לא דורש באמת הרבה עבודה. אנחנו משחקים בשיטת גורל מואץ (FATE Accelerated) אז לקחתי את דף הדמות של "גורל מואץ" שאנחנו משתמשים בו (אנחנו משתמשים בדף הדמות שתורגם לעברית על ידי הפונדק ואפשר להוריד אותו ואת השיטה מהאתר שלהם). יצרתי את דף הדמות מחדש עם PowerPoint והוספתי כמה שינויים בעיצוב כדי להפוך אותו לשלנו. לא עשיתי הרבה שינויים, הנה ההבדלים המהותיים שעשיתי כדי לגרום לדף הדמות להיות "שלנו"

  1. הוספתי את הלוגו של המערכה בצד שמאל למעלה.
  2. אחד מהמוטיבים של המערכה שלנו הוא מאבק בין המפלגה הירוקה לבין מפלגת הכרום אז הוספתי לכל דמות מקום לרשום את ההשתייכות המפלגתית שלה.
  3. מבחינת עיצוב הצבעים, אם תשימו לב, כל הצבעים בדף הדמות משחקים על הקו בין כרום (וגוונים של אפור) לבין גוונים של ירוק. כאשר הכותרות מעוצבות עם גרדיאנט בין ירוק לאפור.

הנה גרסת PDF להורדה Unrelated Incidents- Character Sheet v1.0, והנה איך שזה נראה:

פשוט, כיף והופך את המשחק לקצת יותר מגניב.

נקודה למחשבה: אם תשימו לב בתחתית דף הדמות שעיצבתי יש קרדיט לתרגום של הפונדק וגם פה בפוסט הזכרתי את הדף הזה ושמתי לינק. לי אישית, בתור מישהו שיוצר זה מאוד חשוב לתת קרדיט למי שהשתמשתי ביצירה שלו ואני ממליץ לכם לעשות את אותו הדבר בכל פעם שאתם יוצרים משהו בהשראת או בהתבסס על משהו של מישהו אחר.

וכמובן שזה יכול להיות שידרוג מהותי אם יוצרים דף דפות מיוחד לכל עונה:

איזו מתנה להביא למרצה שלכם?

לפעמים סטודנטים שלי רוצים להגיד לי תודה בסופו של קורס, בייחדו אם מדובר בקורס ארוך או אינטנסיבי במיוחד. חלק שואלים במכללה מה כדאי להביא לי,

דף דמות בעיצוב אישי עבור המערכה שלכם

סדנאות בעולמות שונים

יש לי את העבודה השוטפת שלי בניהול מוצר ובמקביל אני גם מעביר הרבה סדנאות. חלקן בנושאים סופר טכניים כמו להסביר תצורות פיתוח לאנשי מוצר וחלקן

לגלות עוד מהאתר נעים מאוד, בלוג

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

ליצירת קשר

בואו נדבר

סדנת KPIs ומדדי הצלחה

מבוא למדדי הצלחה

מעבר על מהם מטריקות, מהם KPIs, כיצד להגדיר מדדים ויעדים בצורה נכונה, היכרות עם מתודות לעבודה יעילה, ואיך להימנע מטעויות נפוצות.

תמחור

2,500 ש"ח, שעתיים, עד 10 משתתפים

ליצירת קשר

מייל: uri@optareconsulting.com

טלפון:
0523492627